Totaal aantal pageviews

zondag 1 januari 2012

2011/2012

Wat zijn de sportieve ambities voor 2012? In ieder geval de meest begeerde trofee in het peloton verdedigen. De wedstrijd van de Grassedouble trofee wordt dit jaar uitgevochten op de flanken van de Col de Croix St. Robert (1451m) in Frankrijk. Of ik eerder in dit wielerseizoen nog op hoogtestage ga is nog niet bekend. Het programma van TC de Fietsfriezen ziet er uitdagend uit om in de regio deel te nemen aan toertochten.
Vorig jaar een totaal van 4195 km. op teller. In de voorbereiding op de Oostenrijkweek op hoogtestage naar Duitsland voor de Tecklenburger rundfahrt en een weekend in de Limburgse heuvels. Het hoogtepunt afgelopen jaar was toch wel de week in Oostenrijk. De beklimming van de Grossglockner(2504) en de cyclo de ‘’Dolomitenradrundfahrt’’. De 112 km. werden in 4:02:26 u. afgelegd, gem. 27.72. Hoogtemeters 1.850. In de wedstrijdklim op de Plockenpass een 2e plaats.  De conditie was top. In september als debutant mee in de Grassedouble week naar de Ardeche in Frankrijk. De streek en onderkomen kon ik van een fietsweek, georganiseerd door “Pinarello reizen, all inclusieve” van 2009. Verder niet te vergeten de toertochten in de regio. Mijn dank gaat uit naar de organisator van de fietsweken. Ook mijn vele fietsvrienden wil ik bedanken voor het topjaar. We treffen elkaar vast weer ergens in binnen of buitenland. Een gezond en sportief 2012!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten