Totaal aantal pageviews

zondag 8 januari 2012

Zondagmiddag

Nieuwe muziek op de mp-3 geeft energie. Hangt natuurlijk wel af naar welke muziek je luistert? Of welke stemming je verkeert. Als ik de fiets pak luister ik vooral graag naar trance of muziek met een hoog ritme.
De wegen zijn niet helemaal droog en kies voor de mountainbike. Aan poetsen heb ik een hekel. Laat daarom de racefiets nog maar even op zolder staan. Voor de wind trap ik in een lekker tempo naar Grou. Onderweg nog wel een buitje. Verder een krachtige wind met een steeds wisselende hemel. Donkere luchten, witte stapelwolken en zelfs af en toe zon. In Irnsum aangekomen bij de ‘Twee Gemeenten’  rechtsaf naar Wytgaard.


De training was vooraf ingepland als een D1 training echter D2 kwam er ook wel in voor. Kan in mijn logboek 50 kilometers bijschrijven. Nu maar aan de herstel thee en in de chill-modus.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten