Totaal aantal pageviews

maandag 26 december 2011

Voorjaarsweer

2e Kerstdag. Eten, drinken en gezelligheid zijn de voornaamste bezigheden tijdens de kerstdagen. Eigenlijk ben ik vol, maar ja vooruit maar, nog maar een keer opscheppen. Je kent het wel. Bewegen komt niet teveel voor. Daar moet verandering ik komen. Vanmiddag de ruimte gevonden om even actief te wezen. Het lijkt wel voorjaar. Af en toe het zonnetje, een temperatuur rond de 10 graden.
Stap op de mountainbike. Kan mooi de nieuwe pedalen testen. Ben benieuwd? Over de verharde weg naar Hardegarijp. Kom erachter dat de fietspomp nog thuis ligt. Met het idee in mijn achterhoofd regelmatig de laatste tijd een lekke band te hebben gehad, voelt het niet lekker. Maar naar huis om de pomp om te halen. Neem door de Groene Ster wel de onverharde paden. Ben een uurtje weg geweest en ga toch nog even door naar het Leeuwarder Bos. Wel wennen de nieuwe pedalen. Voordeel is dat ik het veiliger vindt. Een nadeel is dat de schoen naar het midden van mijn ondervoet glijdt. Ik ben niet gewend om zo te trappen. Toch 42 kilometertjes weg getrapt en kan geoorloofd weer wat lekkers opscheppen. Het is de laatste keer in 2011 dat de fiets uit de schuur komt. Januari 2012 gaan we er weer vol tegen aan. Heb er weer zin in.

Ik wens ieder alvast een gezond en sportief 2012!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten