Totaal aantal pageviews

zaterdag 10 december 2011

Even biken

Het is mooi droog weer. Wie weet wat de rest van de dag brengt. Rond een uur of elf stap ik op de fiets voor een rondje. De 1e kilometers over het wegdek en vervolgens duik ik de Groene Ster in.
De off the road paden zien er beroerd uit. Of kom ik daar nou net voor? Op  een lichter verzet en harken maar. Ineens lig ik. Het achterwiel glijdt weg en kom niet bijtijds uit de pedalen. De bocht verkeerd ingeschat?  Nu weet ik het zeker. Er komen andere pedalen. Ik volg nu het advies op van andere fietsvrienden. Doe nogmaals hetzelfde rondje en blijkt nu alweer beter te gaan. Durf en snelheid houden is mijn motto. Na 30 km fiets ik be-blubbert naar de cabine bij Formido waar ik de fiets voor een eurootje  afspoel. En nu de baas nog. Die ziet er ook niet uit. Besluit dit thuis maar te doen. De laatste 500 meter wordt lopen. Een platte band. Dat zien we morgen wel, eerst een kerstboom scoren!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten