Totaal aantal pageviews

maandag 20 mei 2013

Elfstedentocht


Vandaag voor de 26e keer aan de start bij de ‘’Friese Elfstedentocht’’. In 2008 was de laatste keer dat ik aan de tocht heb deelgenomen. Ik was er klaar mee. Veel deelnemers, einden lopen enz. Maar in de voorbereiding op Homeride.nl pasten deze kilometers perfect in het plaatje. Ik had tegen mijn coach gezegd. Een vroege kaart dan ga ik. Afgelopen vrijdag kwam ze met een kaart van groep 2 op de proppen.
Half vier ging de wekker. Broodje eten en op weg naar Bolsward. Voorspoedig werden de kilometers afgelegd. In Dokkum 20 minuten wachten en ruim een half uur later thuis aan de pannenkoek.
Aangekomen in Bolsward kon ik rustig van de soep genieten.  De tijdcontrole hield mij wederom tegen. In Stavoren bedroeg de wachttijd ruim een half uur en dat in het natte pakje. Voor twee uur mocht ik de medaille in ontvangst nemen. Genoten heb ik vandaag. Er werd gereden alsof we profs waren. Het gemiddelde was dan ook 3. Zo zie je mij volgend jaar wel weer aan de start. Nu in de rust voor de andere discipline klimmen in de bergen. Weer andere koek

Geen opmerkingen:

Een reactie posten