Totaal aantal pageviews

zaterdag 18 februari 2012

Op de mtb

De weersvoorspellingen waren niet al te best, maar vielen achteraf enorm mee. In ieder geval, ik ben droog thuis gekomen. Zelf de zon liet zich af en toe even zien. Wel een stevige wind en een temperatuur van rond de 8 graden. De temperatuur las ik af bij het ‘stinkfabriek’ in Bergum. Een heel verschil met vorige week zaterdag. Het was ook weer even geleden dat ik op de MTB zat. Ik passeerde de Kanterlandse brug nu over de weg en las de tekst ‘It sil heve’.
Elfstedenbruggetje

Oh ja, wat waren we er dicht bij. Passeerde de plaatsnaambordjes Hardegarijp, Bergum, Suameer en terug over  Veenwoudsterwal. Wat mij opviel was, dat ik aardig wat race- en mtb-ers ben tegenkwam.  Nog anderhalf rondje in de Groene Ster over de single tracks. Fiets afspoelen en naar huis. Totaal 61 km.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten