Totaal aantal pageviews

woensdag 2 november 2011

Interval

De keuze van vandaag was de sportschool. De spieren die ik eergisteren niet gekieteld heb waren vandaag aan de beurt. Maar eerst even los fietsen en stuk interval training. Een training in blokjes waarbij steeds de intensiteit na het herstel moment iets wordt opgevoerd. Als MTB-er heb je in mijn ogen weinig aan duur werk. De laatste maanden van dit jaar staan overigens in het teken van onderhoud. Programma 2012 is nog niet bekend.
Vandaag ook de tip van Ruud en Marinho ter harte genomen over de spd-pedalen. In de fietsenzaak de dubbelzijdige pedalen bekeken. Ik vind de pedalen groot. Kom in tweestrijd, wat zal ik doen? Besluit genomen om eerst meer te trainen met het klik systeem. Staan genoeg onderwerpen op internet welke oefeningen die daar bij passen. Ik hou jullie op de hoogte.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten