Totaal aantal pageviews

woensdag 30 november 2011

Hersteld

De klim van vandaag.
De ijzeren ros vanmiddag uit de schuur gehaald voor een ritje. Na een stevige verkoudheid de tijd genomen om eerst maar eens goed te herstellen. Heb er weer zin in. Het zonnetje schijnt, de temperatuur ongeveer 9 ˚. Zonder muts en handschoenen vertrek ik op laatste dag van november richting Giekerk. Zet de mp-3 aan. Vanmorgen  playlist 1 & 2 gedownload van ‘God’s Trance’. De beats zorgen voor een lekker ritme. Hoe hard (of langzaam) fiets ik nu eigenlijk ? Ik mis  toch wel een kilometer teller.  Dacht het najaar/winter relaxt een beetje te fietsen en vooral conditioneel beetje bij te blijven. Is dat nu een winnaars mentaliteit om te willen weten hoe hard het gaat? Fiets gelijk door naar de dealer in Hardegarijp. Ligt een mooi klokje in het schap. Ze monteren hem gelijk. Wat een service! Pak even de single tracks in de Groene Ster. Loopt al tegen vieren.|
Bezweet kom ik thuis. Trap ik nu harder door de teller,of door trance nummers?
Voelt in ieder geval goed om de trappers weer de rond in te draaien. Binnenkort maar weer snel de wei in!

2 opmerkingen: