Totaal aantal pageviews

zaterdag 12 november 2011

Pittige training

Foto HenkR. productions
Een pittige training achter de rug. Henk R. attendeerde mij op de mogelijkheid met jongens van de wielervereniging de Friesche Leeuw mee te trainen. Zal ik het wel doen? Zijn toch wedstrijdrenners? Die jonge honden zullen mij  het snot wel voor de ogen fietsen, vrees ik. Toch de uitdaging aangegaan en om half twee met 7 renners het parcours van het Kalverdijkje ingedoken. ’s Morgens hebben vrijwilligers ervoor gezorgd dat er een knap MTB parcours is uitgezet. Variatie zit er voldoende in voor een goede training. Mijn achterband begon steeds zachter te worden. Wat zal ik doen verwisselen? Het zweet  stond inmiddels ook al in de brillenglazen.  Besloot naar huis te gaan. Voor mij was dit de eerste training. Zij voor de derde keer. Na circa een uur trainen, heb ik mij bij de wegkapitein afgemeld voor het rondje Groene Ster. Onderweg naar huis de band nog drie keer opgepompt. Ik ben blij dat ik de handschoen heb opgepakt. Ben zeker van plan vaker mee te gaan.

1 opmerking: