Totaal aantal pageviews

dinsdag 1 januari 2013

Het roer is om..


Vandaag de aftrap voor het trainingschema als voorbereiding op de cyclosportieve  ‘Marcialongo’ in de Italiaanse dolomieten in de maand mei. Het schema  moet ervoor dat ik met twee vingers in de neus en met  een lach over de finishlijn in Predazzo mag passeren. Het schema is ambitieus, maar niet heilig. De doelstelling is wel er zo dicht mogelijk bij te blijven.

De start was vandaag op zolder op de hometrainer. Al visualiserend  keerden mijn gedachten terug naar het jaar 2003. Mijn eerste grote cyclo . De ‘Dolomieten marathon’ . Deze cyclo is mij altijd bij gebleven als mooiste, maar ook als zwaarste. Een gedegen voorbereiding is dan ook op zijn plaats.

Op de Marmolada in 2003

De eerste zweetdruppels in 2013 zijn gevallen en dat zullen niet de laatsten zijn. Ik heb zin in 2013!!!!

1 opmerking:

  1. Hoi tjeerd,

    Zo te zien is een beetje skitraining ook niet verkeerd.
    In elk geval een hele mooie cyclo om voor te trainen!

    BeantwoordenVerwijderen