Totaal aantal pageviews

zondag 5 augustus 2012

Veluwe rit

Vanuit basiskamp Hattemerbroek de fietstocht gestart. Eerst de kaart grondig bestudeerd, want voordat je het weet fiets je de verkeerde kant op. Navigatie ontbreekt op de fiets. Had nu overigens wel handig geweest.Wie weet in de toekomst...
De zon schijnt met een temperatuur van wel 20 graden en weinig wind. Of is de wind er wel en je merkt hem niet in de bosrijke omgeving? In onze eigen provincie zijn we wel anders gewend. Daar waait het altijd.
Koers gezet richting Heerde. Was is dit nu? Waar is de snelheid? Al snel kom ik erachter. Vals plat!

Epe is de volgende plaats die ik aan doe. Vervolgens naar Nunspeet. Dikke regen druppen terwijl de zon schijnt. Een plaatselijke bui. Ik ben op zoek naar een routebordje 't Harde. De plaats waar ik de dienstplicht (80-3) heb vervuld.Nergens te vinden, maar gelukkig heb ik mijn mond mee. Betekent wel een extra rondje door Nunspeet. Zie de lucht weer betrekken. Terwijl het langzaam begint te regenen een lekke achterband in Oldebroek. Een stuk glas is de boosdoener. Wezep wordt de volgende halte plaats, De zon is verdwenen en het regent gestaag. Na 62 km.terug op het basiskamp.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten