Totaal aantal pageviews

dinsdag 10 april 2012

Namiddag training

Vandaag de nieuwe kleuren trends 2012 aangebracht op de kozijnen en een wand in de woonkamer. Na hard werken is het dan ook tijd voor ontspanning... en de longen moeten ook worden voorzien van schone buitenlucht. Trouwens het schiet ook al op voor het weekend Sauerland. Daar staat o.a. de klimwedstrijd op de Grosse Buterberg op het programma. Tja, alle trainingsarbeid komt op het blog. Is dit wel verstandig, vraag ik mij af. De concurentie leest mee. Hoe staan de niet-bloggers ervoor? Ik hoop dat de organisatie uit de beschikbare info niet conclusies trekt.  De positie op de startlijst kan dan misschien wel eens negatief uitvallen. Och, protest aantekenen kan dan ook nog. De cijfers van de keuring bij het SMA kunnen volgende maand als bewijs worden overlegd. De app ''Éndomondo'' heeft zijn werk ook goed gedaan. Vorige keer vergeten (onkunde) de GPS aan te zetten. Nu tovert hij een leuk routekaartje met statistieken (excl. hartslag). Ik ga dan ook niet opnoemen waar de mountainbike mij heeft gebracht.



Alleen een plaatje van het fietspad door de weilanden bij Lekkum.

http://www.endomondo.com/workouts/qmhsRyILIow

Geen opmerkingen:

Een reactie posten