Totaal aantal pageviews

zondag 22 april 2012

Geen Holterberg

Weeronline gaf het weercijfer 3 voor Holten. Gezien het weerplaatje maar niet afgereisd. Vanmorgen de buienradar op het scherm en kon een gaatje vinden. Geen buien. De fietskleren aan er erop uit. Maar in de buurt van het woonadres blijven. Mocht pluvius besluiten er weer een plensbui uit te gooien ben je snel weer thuis. De koers gezet naar de Groene Ster waar ik een aantal lussen heb gefietst door Tietjerk en de Lytse Geast. Heb even geschuild voor een bui.



Ging bijna nog mis. Een tegemoet komende dikke banden fietser wilde mij in een bocht de ruimte geven. Dit bleek de verkeerde keuze te zijn. Ik voelde het achterwiel wegglijden. Gelukkig kon ik nog op tijd corrigeren. De excuses heb ik aanvaard. De app heeft niet zijn werk kunnen doen. Verzuimd de GPS aan te zetten. Een beginnersfoutje. Op de teller stond bij thuiskomst 85 km. Nu is het tijd voor de grote jongens van L-B-L. Gister ingeschreven voor deze tocht die in aug. 2012 door Le Champion wordt georganiseerd.(gelimiteerd aantal renners 3500)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten