Totaal aantal pageviews

donderdag 12 april 2012

Duurtraining

Oponthoud. Een aflopende band nabij Achter de Hoven. Met de handpomp krijg ik er geen 7 bar in. De lucht betrekt, een aankomende buitje? Ach, ik ben dicht bij de rondweg en daar heeft Meindert ook een winkel. Vraag of ik daar de band mag verwisselen. De monteur takelt vakkundig de fiets in de lucht en verwisselt de band. Wat een service! Vanmorgen had ik een tweet ( 1 volger) verstuurt met de tekst dat ik een rondje ging fietsen naar onbekende bestemming. Nog steeds wist ik niet waar de reis naar toe zal gaan. Op het industrie terrein Hemrik schoot mij ineens te binnen de GPS van de telefoon nog aan te zetten. Onder de rook van Tytsjerk een paar spettertjes. Even verderop was de weg weer droog.  Kom op landwegen  en fietspaden waar ik nog niet eerder ben geweest .



Voor het fotootje heb ik gekozen voor het landschap richting de veerboot bij Holwerd. Vlakbij Leeuwarden groet ik een tegemoetkomende renner (Hannes). Het kilometertellertje geeft 84 km aan.

http://www.endomondo.com/workouts/47996825

Geen opmerkingen:

Een reactie posten