Totaal aantal pageviews

zaterdag 24 november 2012

Mist

Breekt ze zon door? Zou best eens kunnen. Het is rustig weer voor een fietstochtje. Buiten de stad ziet de wereld er ineens heel anders uit. Het is erg mistig en begeef me ineens in een hele kleine wereld. Maar om nu  terug naar huis te gaan, komt dan niet in mij op. Ben toch onderweg, nat en smerig wordt ik toch. Ik fiets richting Warga, Roordahuizum en langs de "Zwette" naar Leeuwarden.


De sporen van de haak om Leeuwarden worden zichtbaar. De Boksumerdam op en door de wijk Aldlan naar de Groene Ster voor een stukje off the road.


Op deze sombere novemberdag 39 wegkilometers en 9 kilometer over de single tracks. Fiets afspoelen en nadat ik de smurrie van mijzelf heb afgespoeld, kruip ik tevreden achter mijn laptob om dit stukje te schrijven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten