Totaal aantal pageviews

zaterdag 22 oktober 2011

Besmet met het blogvirus?

Op de site van de Grassedouble zag ik vandaag weer een nieuwe blogger die zijn sport prestaties bijhoudt. Ben ik nu ook besmet met het virus vraag ik mij af?  Volgens Henk P.is het allemaal eenvoudig en heel simpel. Regelmatig lees ik blogs van de Grassedouble rijders. Na het wielerseizoen zijn het hardlopers geworden. Nu deze blogger loopt niet hard maar houd zijn conditie op peil op de MTB en bezoeken aan de sportschool. Vandaag een prachtige zonnige dag. Vorige week in Appelscha voor het eerst een rondje van 40 km. gereden. Vandaag gekozen voor de Groenester. Je kunt er best een mooie route rijden. De fiets zag erbij terugkomst niet uit(ik ook niet). Ik dacht al wat staren mensen mij aan. Nu begrijp ik het. Ach, de fietsdouche is dichtbij. Bij Formido. Even afspuiten voor een eurootje!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten