Totaal aantal pageviews

zondag 4 maart 2012

Middag training

Na de duurtraining van gister, vanmiddag de mountainbike uit de schuur gehaald. Warm fietsen en dan op zoek naar de onverharde paden. Voorbij Lekkum kwam ik erachter dat de fietspomp nog thuis lag. Een onrustig gevoel bekroop mij. Straks een lekke band en geen pomp mee. De pomp had ik eraf gehaald toen ik de fiets naar de dealer had gebracht voor nieuwe remblokjes achter. Beter op tijd dan later de schijfremmen stuk. Eerst maar naar huis voor de pomp. Nu zonder omweg naar de Groene Ster.

Begint drukker te worden met wandelaars op de onverharde paden. Wordt lastiger om in de Groene Ster en het Leeuwarder Bos off the road te biken. Of ligt het misschien aan het tijdstip dat ik heb gekozen. Het was mooi rustig weer waar zelfs de zon probeerde door te breken. In de wachtrij bij de afspuitplaats. Voor 50 eurocent mocht ik voorgaan. Het waren weer 52 fantastische kilometers.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten