Totaal aantal pageviews

zaterdag 10 augustus 2013

Lauwersmeer



Half tien telefoon. Waar ben je? We staan op je te wachten bij Ien & Mien! Ik was in de veronderstelling dat het rondje Lauwersmeer vanmorgen niet doorging vanwege te weinig belangstelling. Op facebook werd op verschillende fronten gecommuniceerd. Hierdoor is door mij een verkeerde conclusie getrokken. Fiets maar langs ons huis! Ligt op de route! Ik heb dan de tijd om mij snel om te kleden. Pak de fiets en......platte band. Sh..t!! Ook dat nog. Gelukkig heb ik vorige week met de PW-classic kunnen oefenen. Op het moment dat de andere 4 Fietsfriezen aan kwamen fietsen lag de band er al om. We nemen de route die Cees ons had voorgeschoteld. Lekkum, Birdaard, Dokkum, Anjum, Lauwersmeer. In Zoutkamp de koffie met eigen gemaakte appelgebak. Smullen.!! De terugreis een andere route genomen. Dokkumer Nieuwe Zijlen, Kollum, Buitenpost, Hardegarijp naar Leeuwarden. Mijn teller stond bij thuiskomt op 112 km.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten